Subvencions EFHE

Aquelles entitats organitzadores d’activitats esportives fora d’horari escolar homologades accedeixen al sistema de subvencions per a les famílies per a la participació de nens/es i joves entre 6 i 17 anys en la seva oferta d’ activitats esportives fora d’horari lectiu.

L’objectiu és facilitar l’accés i/o abaratir les despeses dels nens/es i joves que pertanyen a famílies amb rendes baixes a la pràctica d’activitats físiques i esportives en horari extraescolar. Informació per a les famílies que vulguin acollir-se al sistema d’ajuts.

Quan realitzi la preinscripció o inscripció a una activitat esportiva d’una entitat homologada pot demanar la referencia de l’activitat a la qual s’ha inscrit i tramitar la petició de la subvenció a través del *portal de tràmits.

* ATENCIÓ! CANVI DE DATA! El tràmit estarà actiu a partir de dimecres 23 de setembre

Requisits

• L'infant o jove ha d'estar empadronat a la ciutat de Barcelona, exceptuant els casos de beneficiaris amb necessitats educatives especials que hauran d’adjuntar el certificat d’escolarització en cas que resideixin fora de Barcelona.
  • La renda per membre de la unitat familiar ha de ser igual o inferior a 9.000€ any. (ingressos nets)

Per consultar el llistat d'entitats homologades el curs 2020-2021 i que per tant tenen accés al sistema d’ajuts per a les famílies per a la pràctica esportiva d'infants i joves entre 6-17 accedeix al següent enllaç: www.plaesportescolarbcn.cat/entitats.